Een krachtige marktpositie begint bij focus
Focus is de basis voor je positionering en helpt je op alle niveaus keuzes maken en consistent communiceren. Met de FRIS-methode duiken we daarom samen in jouw organisatie om je visie aan te scherpen.
FRIS staat voor Focus, Richting, Implementatie en Structuur. We starten bij de huidige situatie, bepalen de strategie en zorgen dat die voor je hele organisatie werkt.
Als organisatieadviseur geef ik je de frisse blik die je daarvoor nodig hebt. Daarnaast begeleid ik jou, en ook je team tijdens dit traject.
Direct bespreken wat ik voor jou kan betekenen?
plan een afspraak
Meer lezen over de FRIS-methode.
Een gedeelde visie
Dankzij strategiesessies met alle betrokken stakeholders binnen de organisatie, krijgen we een gedragen strategisch plan waarin iedereen zich kan vinden. Denk hierbij aan directie, HR, sales, accountmanagers, teamcoördinatoren en afdelingshoofden.
Door de juiste marktpositie te vinden en de hele organisatie hierin mee te nemen, trek je de klanten aan die passen bij jouw organisatie.
Iedereen in de organisatie communiceert vanuit de gedeelde visie en weet wat waar het bedrijf voor gaat. Drijfveren en meerwaarde zijn helder, de ambitie is vastgesteld en de strategie is uitgewerkt.
En doordat ik ook tijdens de implementatie betrokken blijf als sparringpartner en strategisch adviseur voor de ondernemer en het uitvoerende team, leggen we niet alleen de fundering. We bouwen direct door aan het succes van je organisatie.
Jouw strategie glashelder en concreet met de FRIS-aanpak.
In 4 stappen vanuit visie naar bedrijfssucces
Om te komen tot een duurzame en stevige markpositie bestaat een traject met Frisse Blik uit 4 fases.