Up to date blijven van de laatste blogs? Aanmelden

Frisse Blik inspiratie: welke marketing aanpak werkt?
welke aanpak werkt?
Elk vraagstuk is anders, de aanpak per vraag dus ook. En toch zijn er overeenkomsten in de wijze waarop ik de maatwerktrajecten aanga met mijn klanten.
Frisse blik blog: het jaar van de draak
Het Jaar van de Draak: Kansen voor Groeiende MKB Ondernemers
In de Chinese astrologie staat 2024 in het teken van de draak, een symbool van kracht, succes en geluk. Voor groeiende ondernemers in het MKB biedt het Jaar van de Draak hét moment om hun bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen. In deze blog verkennen we hoe doordachte marktpositionering, een integrale marketingstrategie en heldere communicatie de sleutel kunnen zijn tot groei en zichtbaarheid bij de doelgroep.
Frisse Blik marketingadvies in De Pen van MKB Deventer
Het gezicht achter Frisse Blik marketingadvies
Wist jij al dat Isla Sint-Bouwman, oprichter van Frisse Blik marketingadvies, zich het liefst laat inspireren door de natuur en hoe mensen in het leven staan? Of dat zij vroeger eigenlijk interieurarchitect wilde worden?
MKB Deventer pakte de pen op om het gezicht achter Frisse Blik te leren kennen.
Frisse Blik inspiratie: het belang van congruentie
het belang van congruentie
Congruentie, een ander woord voor overeenstemming in de Nederlandse taal. Dit thema kan je zeker doorvoeren naar marketing. Juist die overeenstemming is belangrijk als je als bedrijf aantrekkelijk wilt worden voor toekomstige klanten.
Frisse Blik blog: De verborgen kosten van marketingchaos
De verborgen kosten van marketingchaos: ontdek wat ondernemen met een marketingplan oplevert.
Als strategisch marketingadviseur met een frisse blik op bedrijfsvoering en groei, kom ik vaak bedrijven tegen die worstelen met hun marktpositie en zichtbaarheid. Een veelvoorkomend struikelblok is het ontbreken van een doordachte marketingstrategie. Voor ondernemers in het MKB die willen groeien, is het van grote waarde om te realiseren hoeveel geld er potentieel verspild wordt zonder een solide marketingplan. Ik sta in deze blog graag stil bij enkele cruciale vragen die je je hierbij als ondernemer kunt stellen.