Up to date blijven van de laatste blogs? Aanmelden
Frisse Blik inspiratie: de ideale klant
DE IDEALE KLANT ZORGT VOOR DE PERFECTE MATCH
Bereik jij wel de juiste doelgroep? En hoe zorg je ervoor dat je echt op jouw ideale klant aansluit met jouw aanbod?
Ik spreek veel ondernemers die het toch nog lastig vinden om de juiste klant voor hun dienst te definiëren, waardoor het aanbod niet scherp geformuleerd kan worden. Het gevolg? Dat je een mismatch krijgt tussen de klant en het aanbod. Durf te kiezen! Dat levert je ongelooflijk veel voordelen op.
Frisse Blik inspiratie: vraagstuk aanvliegen
"Het mooie van afstand nemen is dat het je dichterbij inzicht brengt"
Hoe vlieg jij een vraagstuk aan binnen jouw onderneming?
Ik geef je graag vijf invalshoeken mee waar vanuit je een ondernemersvraagstuk kunt aanvliegen, specifiek gericht op positionering of marketing. Van daaruit kun jij jouw vraagstuk nog scherper in kaart brengen.
Frisse Blik in ondernemersmagazine Rijssen-Holten
Frisse blik in Ondernemersmagazine: de kracht van een nieuw perspectief
Soms heb je gewoon een frisse blik nodig’. Dat blijkt uit de reacties die ik van ondernemers ontvang als ze me bellen met een vraagstuk op het gebied van marketing of positionering. Zelf zit je als ondernemer al snel in je eigen spoor en blijkt het vaak lastig de ‘kaders’ van het bedrijf los te laten.
Frisse Blik in New Business Radio over herpositionering
frisse blik in radionprogramma business open 3.0: over uitblinken in marketing en sales
Isla Sint-Bouwman is voor New Business Radio geinterviewd door Roelof Meijer in Business Open 3.0. Tijdens dit interview gaat zij dieper in op waarom een frisse blik cruciaal is voor een herpositionering bij bedrijven.
Frisse Blik blog: herpositionering
De kunst van herpositionering: een noodzakelijke stap voor groeiende bedrijven
Als bedrijfseigenaar heb je een opwindende reis doorgemaakt. Je hebt met volharding en visie een bedrijf opgebouwd dat groeit en bloeit. Maar zelfs succesvolle bedrijven kunnen op een punt komen waarop ze zich moeten herpositioneren. Herpositionering is een cruciale strategische zet die je bedrijf kan helpen om zich aan te passen aan veranderende marktomstandigheden, nieuwe concurrentie, en evoluerende klantverwachtingen. In dit blog ga ik dieper in op de aanleiding voor een herpositionering van een groeiend bedrijf en bied ik waardevol marketingadvies om dit proces succesvol te doorlopen.