FRISSE
INSPIRATIE

inspiratie voor positionering en strategie

Up to date blijven van de laatste blogs?        Aanmelden

Een goede marktpositie: 7 tips 

7 tips goede marktpositie frisse blik

 

Altijd al met de positionering van je bedrijf aan de slag willen gaan?
Pak dan onderstaande 7 tips mee voor een goede marktpositie.

De kracht van het AIDA model

Het AIDA-marketingmodel is een krachtig hulpmiddel voor ondernemers en marketeers om hun doelgroep te bereiken en te overtuigen om een aankoop te doen. Het is echter niet het enige model dat klanten tot actie kan laten overgaan.

top 5 meest gehoorde marketingprioriteiten

Isla

Ik zet graag een aantal marketingprioriteiten voor je op een rij. Wat houden zij in? Wat doet het met je en hoe zorg je ervoor dat deze prioriteiten jou helpen jouw doelen te bereiken.

de verschillen bij positioneren

positionering de verschillen frisse blikHoe positioneer jij jouw bedrijf?

Positionering gaat niet alleen over verschillende marketingkanalen inzetten, of goede communicatie. Het gaat ook over branding. Over je stempel op jezelf en jouw bedrijf zetten, de juiste boodschap formuleren en naar buiten toe uitdragen. En dat is precies waarom dit een lastig onderwerp is voor veel ondernemers. Je hebt namelijk te maken met positionering, branding en marktpositionering. Deze elementen worden nog wel eens door elkaar gebruikt voor hetzelfde doel.

3 tips voor jouw doelen

doelen stellen 3 tips frisse blik

Een klant van mij heeft een duidelijke doelgroep voor ogen, weet wat zijn missie en visie zijn en welke ambitie hij heeft met het bedrijf. Toch komt het voor dat hij zich laat verleiden om een andere klant aan te nemen, en dat hij keuzes maakt die niet passen bij de lijn van de ambitie.

Hoe zorg jij ervoor dat je jouw doel niet uit het oog verliest? Ik geef je gaag 3 tips. 

Meer blogs ontvangen? Meld je via onderstaande button aan en ontvang de blogs in jouw inbox.


Aanmelden

Heb je vragen over bovenstaande onderwerpen? Of wil je een afspraak maken?

Neem contact op