Up to date blijven van de laatste blogs? Aanmelden
Frisse Blik blog: de voordelen van een multipotentiƫle marketeer
Waar leg jij de focus op?
Mensen die mij beter leren kennen weten dat ik veel functies heb gehad in mijn leven, zeker 15 sporten actief heb beoefend en evenzoveel hobby's heb. Houd ik dan niet goed de focus? Ben ik geen doorzetter? Of vind ik teveel dingen leuk? Nee, het blijkt dat ik gewoon veel weg heb van een multipotentialist.
Frisse Blik inspiratie: 5 belangrijke tips voor een authentieke marktpositie
claim een authentieke marktpositie: 5 belangrijke tips
Om succesvol te zijn in jouw branche, is een authentieke marktpositie cruciaal. Daarnaast is een heldere marketingstrategie met een concreet plan van aanpak ook onmisbaar. Deze plannen helpen je om scherp te krijgen wat je wilt bereiken en op welke termijn. Tel daarbij een goed beeld van je doelgroep op en je hebt een succesvolle marketing met als resultaat meer business.
Frisse blik blog: navigeren naar succes
Navigeren naar succes: bouw een toekomstbestendige marketingstrategie voor jouw bedrijf
Klaar voor de toekomst en ondertussen in het hier en nu ondernemen. Dat is altijd al de grote uitdaging van bedrijven geweest. In deze tijd waarin veranderingen elkaar in steeds sneller tempo opvolgen is het crucialer dan ooit. De vraag is dan ook; hoe toekomstbestendig is jouw bedrijf?
Frisse Blik inspiratie : 7 tips voor goede marktpositie
Een goede marktpositie: 7 tips
Altijd al met de positionering van je bedrijf aan de slag willen gaan?
Pak dan onderstaande 7 tips mee voor een goede marktpositie.
Frisse blik blog: De kracht van het AIDA model
De kracht van het AIDA model
Het AIDA-marketingmodel is een krachtig hulpmiddel voor ondernemers en marketeers om hun doelgroep te bereiken en te overtuigen om een aankoop te doen. Het is echter niet het enige model dat klanten tot actie kan laten overgaan.